مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-16ورزشي

عدم دریافت اجاره سالن های مشکین شهر به دلیل تعطیلی کرونا


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر گفت: این اداره نسبت به معافیت حق اجاره سالن های دولتی طبق ماده 88 در زمان تعطیلی کرونا طی مدت 6 ماه سال 99 هیچ گونه مبلغی از مستأجرین سالن های ورزشی شهرستان به عنوان اجاره بها دریافت نکرده و برای مابقی اجاره تا 80 درصد تخفیف دادیم.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر گفت: این اداره نسبت به معافیت حق اجاره سالن های دولتی طبق ماده 88 در زمان تعطیلی کرونا طی مدت 6 ماه سال 99 هیچ گونه مبلغی از مستأجرین سالن های ورزشی شهرستان به عنوان اجاره بها دریافت نکرده و برای مابقی اجاره تا 80 درصد تخفیف دادیم.

منوچهر برمکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیش از 60 باشگاه ورزشی خصوصی در این شهرستان فعالیت می کنند که بیشتر آنها در اماکن استیجاری مشغول فعالیت بوده و در مدت تعطیلی ناچار به پرداخت اجاره بهای مکان های در اختیار خود بوده اند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تعداد فعال ورزشی شهرستان مشکین شهر تسهیلات کرونایی دریافت کرده اند، افزود: اقدام برای دریافت تسهیلات کرونایی در سایت معرفی شده از طرف اداره ورزش و جوانان استان انجام شده و طبق اطلاعات به دست آمده دو تا از باشگاه داران که دارای پروانه فعالیت ورزشی بودند در این زمینه اقدام کردند که یکی از آنها مبلغ 64 میلیون تومان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دریافت اجاره سالن های مشکین شهر به دلیل تعطیلی کرونا

عدم دریافت اجاره سالن های مشکین شهر به دلیل تعطیلی کرونا