مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-16سياسي

تحویل اولین شناسنامه فرزند زن ایرانی با تبعه خارجی


نخستین شناسنامه فرزند حاصل از ازداواج زن اسفراینی در استان خراسان شمالی با تبعه خارجی در آیینی با حضور مسوولان محلی تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان اسفراین در این آیین تصویب قانون اعطاء شناسنامه به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی و ابلاغ آن از سوی دولت را اقدامی ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی ایران دانست.

مهدی کرامتی پنجشنبه شب اظهارداشت: تاکنون برای 46 خانوار با 115 نفر، پرونده برای دریافت شناسنامه ایرانی تشکیل شد و مراحل قانونی برای اعطاء شناسنامه به این افراد مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی اضافه کرد : با تحویل شناسنامه به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی مشکل احراز هویت ملی این فرزندان نیز مرتفع می شود.

فرماندار شهرستان اسفراین اظهارداشت : تا پیش از صدور شناسنامه این خانواده ها برای احراز هویت فرزندانشان با مشکلات زیادی مواجه بودند و با دریافت اوراق هویتی این افراد نیز از یک هویت ملی ایرانی برخوردار شدند.

نخستین شناسنامه فرزند حاصل از ازدواج زن ایرانی با تبعه خارجی در استان خراسان شمالی بهمن ماه سال گذشته تحویل شد.

براساس آمار رسمی 109 تبعه خارجی که با زنان ایرانی ازدواج کردند در استان خراسان شمالی سکونت دارند که مراحل قانونی برای صدور شناسنامه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل اولین شناسنامه فرزند زن ایرانی با تبعه خارجی

تحویل اولین شناسنامه فرزند زن ایرانی با تبعه خارجی