مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-16سياسي

نحوه برگزاری آزمون دروس معارف/ برگزاری 24 ساعته آزمون و دروس به صورت مجازی


رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: آزمون ها و دروس معارف در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به صورت مجازی برگزار می شود.

- مرتضی فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نحوه آزمون، تدریس و تحول دروس معارف دانشگاه ها گفت: دروس معارف در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-99، با توجه به تدابیری که از قبل اندیشیده شده بود و تجربیاتی که در اواخر بهار سال 99 به دست آمد با برنامه ریزی منسجم تری در دو بخش استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه ها و سامانه آموزش مجازی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

نحوه برگزاری آزمون دروس معارف وی درباره نحوه ارزیابی دروس معارف افزود: 5 تا 8 نمره از این دروس در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد به عنوان فعالیت کلاسی مکمل و 12 نمره با تدریس اساتید در سامانه آموزش مجازی دانشگاه ها ثبت شد، البته اینکه چه نمره ای اختصاص داده شود در اختیار استاد و مدیر گروه معارف هر دانشگاه است.

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: استاد و مدیر گروه معارف هر دانشگاه می تواند نسبت نمره را بر اساس اقتضائات روز هر دانشگاه تنظیم کند، ولی در مجموع نمره به صورت ترکیبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری آزمون دروس معارف/ برگزاری 24 ساعته آزمون و دروس به صورت مجازی

نحوه برگزاری آزمون دروس معارف/ برگزاری 24 ساعته آزمون و دروس به صورت مجازی