مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-15سياسي

سرلشکر عطاءالله صالحی روز ارتش را تبریک گفت


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، با صدور پیامی، 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن پیام سرلشکر عطاءالله صالحی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را حزب الله بنامیم حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) 29 فروردین ماه روزیست که ارتش بیدار و قهرمان ایران به ندای امام و رهبر فرزانه خود لبیک گفت و با پیوستن به مردم مبارز، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورد و این روز را در تقویم کشور به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین نمودند.

سلام بر شما همرزمان گرامی، سلام بر شما که مایه افتخار و سربلندی ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس می باشید، ای دلاورمردان که با خدا و رهبر خویش پیمان بستید و با تمام وجود از ملت و وطن خویش دفاع می نمایید، دست حق پشت و پناه و نگهدارتان باد، نامتان بلند، روزتان درخشان و پر امید باد.

29 فروردین بر همه عزیزان همرزم و با ایمان مبارک و گرامی باد.

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران با اهداء سلام و ارادت خدمت شما برادر گرامی، اینجانب افتخار دارم فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر عطاءالله صالحی روز ارتش را تبریک گفت

سرلشکر عطاءالله صالحی روز ارتش را تبریک گفت