مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 22:302021-04-15سياسي

پازل 1400 بازاریابی سیاسی اصلاح طلبان


در حالی که نزدیک به دو ماه تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی مانده است، اوضاع جناح­های سیاسی مرسوم، یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدامین باقری کنی پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی نوشت: در حالی که نزدیک به دو ماه تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی مانده است، اوضاع جناح­های سیاسی مرسوم، یعنی اصولگرایان و خویینی، از چهره­ های پرنفوذ و قدیمی جناح چپ، در سال 99 تلاش کرد تا این نقش را بر عهده بگیرد.

او که همواره در سایه سیاست می­زیست، به ناگاه با نامه نگاری به رهبری انقلاب در اوایل تابستان 99، سر از سایه بیرون آورده و بر سر زبانها افتاد.

این نامه نگاری، به سرعت با حمایت و استقبال گسترده شخصیتهای قدیمی و مؤثر اصلاح طلب همراه شد، اما نتوانست افکار عمومی و بدنه اجتماعی اصلاحات را با خود همراه سازد.

ادبیات رادیکالی به کار رفته در این نامه نشان می­دهد، موسوی خویینی هر آنچه برای جلب افکار عمومی و فاصله گذاری با حاکمیت در چنته داشته را رو کرده است، اما با این همه پاسخ درخوری را دریافت نکرد.

این تلاش در مهرماه نیز با نامه­ای دیگر و با دامنه اثر محدودتری ادامه یافت، اما به زودی طراحان این سناریو دریافتند، شخصیت سالها در سایه مانده موسوی خویینی، توان میدان­دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پازل 1400 بازاریابی سیاسی اصلاح طلبان

پازل 1400 بازاریابی سیاسی اصلاح طلبان