مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 21:302021-04-15سياسي

سعید جلیلی در غیاب رییسی وارد انتخابات 1400 می شود؟


سید حسین نقوی حسینی، رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال 92، اخیرا درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفته است: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد هم به گزینه های شورای وحدت اصولگرایان اضافه شدند.

این سه نفر از چهره های نزدیک به جبهه پایداری اند که می توانند هم زمان گزینه هر دو جریان جبهه پایداری و شورای وحدت هم باشند.

در میان اینها شانس سعید جلیلی از همه بیشتر است.

دیروز نیره قوی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، گفته است: علاوه بر اسامی ای که آقای دکتر متکی اعلام کردند برای آقایان قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد نامه هایی ارسال شده مبنی بر اینکه برنامه های خود و افراد شاخص کابینه را معرفی کنند و یک نشست و گفت وگو با شورای وحدت داشته باشند.

شورای وحدت قبلا اعلام کرده بود که برای رضایی و قالیباف و رییسی نامه فرستاده است.

این در حالی است که در جبهه پایداری سخنان ضد و نقیضی درباره حمایت از برخی از این چهره ها مانند سعید جلیلی و قاضی زاده هاشمی شنیده می شود.

سید حسین نقوی حسینی، رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال 92، اخیرا درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفته است: با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی در غیاب رییسی وارد انتخابات 1400 می شود؟

سعید جلیلی در غیاب رییسی وارد انتخابات 1400 می شود؟