مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:352021-04-15ورزشي

صعود بی دردسر منچستریونایتد و آرسنال به نیمه نهایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب با چهار مسابقه به پایان رسید که در پایان این دیدارها نتایج زیر به دست آمد: - دو تیم انگلیسی آرسنال و منچستریونایتد به همراه ویارئال و رُم به جمع چهار تیم برتر و پایانی مسابقات لیگ اروپا راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب با چهار مسابقه به پایان رسید که در پایان این دیدارها نتایج زیر به دست آمد: * ویارئال 2 - دینامو زاگرب یکگل ها: پاکو آلکاسر (36) و جرارد مورنو (43) برای ویارئال و میسلاو اورشیچ (74) برای دینامو زاگربویارئال با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو زاگرب به دلیل مصدومیت در این مسابقه به میدان نرفت.

* رُم یک - آژاکس یکگل ها: ادین ژکو (72) برای رُم و برایان برابی (49) برای آژاکسنماینده ایتالیا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی 3 بر 2 رسید و به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

* اسلاویا پراگ صفر - آرسنال 4گل ها: نیکولاس پپه (18)، الکساندر لاکازت (21 - پنالتی و 77) و بوکایو ساکا (24)توپچی ها که در دیدار رفت به تساوی یک - یک رسیده بودند، به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود بی دردسر منچستریونایتد و آرسنال به نیمه نهایی

صعود بی دردسر منچستریونایتد و آرسنال به نیمه نهایی