مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-15سياسي

تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به پایداری امنیت کمک می کند


فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای فداکار تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان اردبیل با حضور در مناطق غرب کشور به تولید و تأمین امنیت پایدار کمک می کنند.

- امیر سرتیپ سلیمانیان در مراسم گرامیداشت هفته ارتش در اردبیل اظهار کرد: در آستانه روز ارتش، ارتشیان فداکار به زیارت قبور شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران رفتند تا عهد و پیمانی مجدد با راه عزتمند آنها ببندند.

وی تصریح کرد: حضور ما در مزار شهدا در حقیقت تجدید میثاقی با آرمان بلند سلحشوران و مردان فداکاری است که تا آخرین نفس از خاک این کشور دفاع کرده و درس عزت، شجاعت و شهامت به همه ملت ایران دادند.

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان ارتش خود را فدایی ملت می داند و در رسیدن به بلندترین نقطه امنیت پایدار کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و در همین راستاست که نیروهای تیپ 40 هجومی و متحرک ارتش با حضور در مناطق غرب کشور به برقراری امنیت پایدار کمک می کند.

سرتیپ سلیمانیان افزود: از شهریورماه سال گذشته نیروهای تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به ویژه محدوده محوله در شهرهای سومار و نفت شهر سعی کردند تا مأموریت پایداری امنیت در مرزها را عهده دار شده و با عشق و علاقه وظیفه و رسالت خود را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به پایداری امنیت کمک می کند

تیپ 40 با حضور در مناطق غرب به پایداری امنیت کمک می کند