مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 15:352021-04-15حوادث

محموله بزرگ کالای قاچاق کشف شد


با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان محموله بزرگ کالای قاچاق در محور قم - کاشان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ولی الله رضایی نژاد عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان، یک دستگاه کامیون حامل حجم زیادی از کالای قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم در محور کاشان به قم شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: از کامیون توقیفی که محموله قاچاق را در پشت بار خود جاساز کرده بود، 900 دستگاه گوشی همراه ساده، 120 عدد دوربین مداربسته، 13 هزار و 960 عدد انواع قاب گوشی، 40 هزار و 850 عدد لیبل گوشی، 1140 عدد هندزفری، دو هزار و 829 قاب فرم عینک، 200 دستگاه تبلت سامسونگ، 4 تن بادام و گردو خارجی، دو هزار و 800 دست قاشق و چنگال، 245 قلم لوازم پزشکی و… کشف و ضبط شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری راننده کامیون، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار رضایی نژاد ضمن تقدیر از همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه های تعریف شده است که نشانه همدلی و هم پوشانی نیروی انتظامی و مرزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله بزرگ کالای قاچاق کشف شد

محموله بزرگ کالای قاچاق کشف شد