مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-15دانش

رویداد تازه شو با محوریت فناوری مد و لباس در اراک برگزار شد


رویداد تازه شو با محوریت فناوری مد و لباس در حوزه صنایع خلاق فرهنگی به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

- رویداد "تازه شو" با محوریت فناوری مد و لباس در اراک برگزار شد ایسنا/مرکزی رویداد "تازه شو" با محوریت فناوری مد و لباس در حوزه صنایع خلاق فرهنگی به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محرمخانی کارآفرین و مدیر و موسس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ارمغان در این رویداد که به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی برگزار شد، هدف از تاسیس آموزشگاه را آموزش صحیح مهارت و کمک به شروع کار برای جوانان عنوان کرد و گفت: هدف این است که هنرجویان با یادگیری مهارت و کسب کار در حوزه پوشاک، کاری را راه اندازی کنند.

وی افزود: ابتدای فعالیت، تولید چادرهای آستین دار را طراحی کردم که در نمایشگاه های متعدد در کشور عرضه شد، اما متاسفانه در شهرهای زیارتی و شهرهای جنوب کشور چادرهای طراحی شده توسط بنده، کپی شده و با نام تجاری دیگری به فروش می رسید.

محرمخانی اضافه کرد: با وجود این قبیل شکست ها در مسیر راه، از آنها درس گرفته و با وجود یاس و ناامیدی غیرقابل توصیف، عقب نشینی نکردم و در نهایت به موفقیت های زیادی از جمله همکاری با تولیدکنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تازه شو با محوریت فناوری مد و لباس در اراک برگزار شد

رویداد تازه شو با محوریت فناوری مد و لباس در اراک برگزار شد