مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-15اقتصادي

مصرف بیش از 433 میلیون دوز واکسن جهت ایمن سازی صنعت طیور خراسان رضوی


رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور خراسان گفت: سال گذشته بیش از433 میلیون دوز واکسن جهت ایمن سازی صنعت طیور خراسان رضوی مصرف شده که 98 درصد این مقدار واکسیناسیون توسط مراکز مایه کوبی بخش خصوصی دامپزشکی صورت پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، دکتر علیرضا شهرام شرقی از افزایش بازدید مرغداری های استان در سال قبل و رشد 17 درصدی این بازدیدها نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت: طی سال قبل 18 هزار و 300 بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی از واحدهای مختلف پرورش طیور خراسان رضوی به انجام رسیده است.

 رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور خراسان رضوی با اظهار این مطلب افزود: ایمن سازی واحدهای صنعتی و نیز پوشش مناسب این واحدها در جهت پیشگیری بیماری هایی نظیر آنفلوآنزا ی طیور و نیوکاسل از جمله اولویت های این اداره برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات طیور استان و صیانت از این سرمایه عظیم خواهد بود.

وی گفت: در سال قبل، حدود 90 میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای پرورش طیور خراسان رضوی تحت نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان انجام شده است.

شرقی یادآورشد: برای تامین سلامت این تعداد جوجه یکروزه طی مدت فوق، بیش از433 میلیون دوز واکسن مصرف شده است که 98 درصد این مقدار واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 433 میلیون دوز واکسن جهت ایمن سازی صنعت طیور خراسان رضوی

مصرف بیش از 433 میلیون دوز واکسن جهت ایمن سازی صنعت طیور خراسان رضوی