مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-15اقتصادي

مسئولان استانی بی خیال فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری سی سخت+فیلم


مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت از سختی کار کارکنان شهرداری بعد از زلزله گفت و از بی توجهی مسئولان گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،کارکنان واحد شهرسازی شهرداری سی سخت از بی توجهی مسئولان استانی نگران هستند چرا که کار شبانه روزی بعد از زلزله توان آن ها را گرفته است.

راهبری مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی سخت در گفت وگو با فارس گفت: تا به امروز بیش از 600 مجوز صدور پروانه ساختمانی صادر شده و به نظام مهندسی برای روند پیگیری نقشه های ساختمانی مردم ارجاع داده شده است.

وی گفت: بیش از 400 پروانه ساختمانی صادر و تحویل مردم جهت دریافت وام و تسهیلات بلاعوض زلزله داده شده و در این مدت چند نفر از نیروهای کنترل فنی و تعیین حریم شهرداری به کرونا مبتلا شده اند.

این مسئول ادامه داد: کسی نیست که جایگزین آنها شود و مشکلات مردم را پی گیری کند که این مهم باعث مراجعه بی حد و اندازه مردم به واحد شهرسازی شده است.

راهبری تصریح کرد: حجم پرونده های ارسالی به شهرداری آن چنان زیاد است که از عهده ما در این شرایطی که کمبود نیروی متخصص کار داریم، خارج است حتی کمبود فضا برای طبقه بندی پرونده های موجود داریم و متاسفانه کلیه پرونده ها در سطح اتاق پراکنده بوده به طوری که برای پیدا کردن یک پرونده حداقل یک ساعت باید وقت بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استانی بی خیال فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری سی سخت+فیلم

مسئولان استانی بی خیال فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری سی سخت+فیلم