مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-15حوادث

شناسایی و دستگیری سارقان دریچه های آب وفاضلاب در زاهدان/ حدود400 دریچه به سرقت رفت


دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از شناسایی سه متهم و دستگیری یک نفر از عوامل سرقت دریچه های آب و فاضلاب در شهرستان زاهدان خبر داد.

- ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد دریچه های آب و فاضلاب در ماه های اخیر که نزدیک به 400 عدد رسید و لزوم صیانت و حفاظت از اموال عمومی و نگرانی از احتمال سقوط وسایل نقلیه و شهروندان در آن گودال ها و همچنین الزام قانونی و شرعی به حفاظت و حراست از جان و مال مردم، هفته گذشته جلسه ای با ضابطان قضایی و مراجع انتظامی شهرستان زاهدان در محل دادستانی برگزار و همه آنها موظف شدند تا با فعال سازی گشت های مشترک در سطح شهر، نسبت به شناسایی سارقان و تخریب کنندگان اموال عمومی اقدام کنند.

وی افزود: خوشبختانه با اجرا و افزایش گشت های مشترک و شبانه روزی، صبح امروز سه نفر از عوامل اصلی سرقت وسایل و دریچه های آب وفاضلاب شناسایی و یک فرد مرتبط نیز دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

وی با هشدار جدی خطاب به سارقان و شرکای آنها و مالخران خاطرنشان کرد: دستگاه قضا و شعبه ویژه حقوق عامه در پیگیری و شناسایی سارقان و تخریب کنندگان اموال عمومی لحظه ای درنگ نکرده و نخواهد کرد چرا که سلب نفع و بهره برداری از دریچه های آب و فاضلاب، تاسیسات و اموال عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری سارقان دریچه های آب وفاضلاب در زاهدان/ حدود400 دریچه به سرقت رفت

شناسایی و دستگیری سارقان دریچه های آب وفاضلاب در زاهدان/ حدود400 دریچه به سرقت رفت