مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-15سياسي

بی عدالتی در جذب دانش آموزان نخبه/ اشتباهات فاحش در آزمون سمپاد سال 99


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور گفت: مستنداتی داریم که دانش آموزی با نمره کمتر به مدرسه استعدادهای درخشان راه پیدا کرده است اما دانش آموز دیگر با نمره تراز بهتر از آن دانش آموز، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس سمپاد نهم و دهم مرداد سال 99 برگزار شد و هفتم شهریور، نتایج آزمون اعلام شد اما تعدادی از و عدالت کشور مطرح شد و در جلسه این کمسیون هم بررسی شد.

علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره بررسی های انجام شده درخصوص آزمون تیزهوشان سال 99، اظهار کرد: در جلسات گذشته هم به این موضوع پرداختیم و در جلسه ای که روز گذشته برگزار شد، از نمایندگان این پرونده دعوت کردیم تا به ما توضیح دهند چه اتفاقاتی در آزمون تیزهوشان سال 99 افتاده است.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان داد که اشتباهات فاحشی در این آزمون در سال گذشته صورت گرفته است که سبب بی عدالتی در جذب دانش آموزان نخبه شده است که این موضوع را از طریق دستگاه قضایی در هفته آینده پیگیری می کنیم.

امرایی اضافه کرد: مستنداتی داریم که دانش آموزی با نمره کمتر به مدرسه استعدادهای درخشان راه پیدا کرده است اما دانش آموز دیگر با نمره تراز بهتر از آن دانش آموز، راه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی عدالتی در جذب دانش آموزان نخبه/ اشتباهات فاحش در آزمون سمپاد سال 99

بی عدالتی در جذب دانش آموزان نخبه/ اشتباهات فاحش در آزمون سمپاد سال 99