مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-15سياسي

برای رفع مشکلات خانواده زندانیان تمامی دستگاه ها باید وارد میدان شوند


برای رفع مشکلات خانواده زندانیان تمامی دستگاه ها باید وارد میدان شوند و هر یک با قبول یک مسئولیت، انجمن را در حمایت از این خانواده ها یاری رسانند.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: برای رفع مشکلات خانواده زندانیان تمامی دستگاه ها باید وارد میدان شوند و هر یک با قبول یک مسئولیت، انجمن را در حمایت از این خانواده ها یاری رسانند.

در این جلسه که ظهر پنجشنبه 26 فروردین ماه با حضور حسین کاغذلو فرماندار ، شمس دادستان عمومی و انقلاب، رییس ندامتگاه و سایر اعضا در محل فرمانداری ورامین برگزار شد ، بر لزوم رفع مشکلات خانواده زندانیان به ویژه مشکلات اقتصادی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی تأکید شد.

فرماندار ورامین دراین جلسه گفت: مشکلات و آسیب های اجتماعی همه افراد جامعه را تهدید می کند و در این میان خانواده زندانیان که سرپرست خود را در اختیار ندارند، بیش از دیگران در معرض این آسیب ها قرار دارند.

کاغذلو بیان کرد: در حمایت از خانواده زندانیان باید اولویت ها در نظر گرفته شود و با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود به مرور، این آسیب ها برطرف شود چرا که با محدودیت های موجود نمی توان به یکباره تمامی مشکلات را برطرف کرد.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: برای رفع مشکلات خانواده زندانیان تمامی دستگاه ها باید وارد میدان شوند و هر یک با قبول یک مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکلات خانواده زندانیان تمامی دستگاه ها باید وارد میدان شوند

برای رفع مشکلات خانواده زندانیان تمامی دستگاه ها باید وارد میدان شوند