مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-15پزشكي

شناسایی 312 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان/فوت 1 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از شناسایی 312 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاکنون اظهار داشت: 9 هزار و 607 بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با اشاره به بستری شدن 58 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته ادامه داد: 50 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و هشت بیمار نیز در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته یک و حداکثر سن آنها 88 سال بوده است، ابراز داشت: 48 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، شش نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و سه نفر نیز اهل تهران، محلات و گلپایگان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 332 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: 294 مورد از این تعداد در بیمارستان های کاشان و 38 نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری 46 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: 44 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و دو نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 312 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان/فوت 1 نفر

شناسایی 312 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان/فوت 1 نفر