مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-15سياسي

سیستم نوآوری و فناوری کشور برای حل شبکه مسائل زعفران باخرز فعال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج، نشست شورای راهبری چالش زعفران باخرز با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی و شهرستان باخرز، - چالش زعفران باخرز یکی از بخش های ابرچالش جهش صادرات است که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و بر بستر پلتفرم چالش در حال برگزاری است که هدف آن حل شبکه مسائل زعفران باخرز با بهره گیری از ظرفیت شبکه نوآوری و فناوری کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج، نشست شورای راهبری چالش زعفران باخرز با حضور جمعی از مسئولان استان خراسان رضوی و شهرستان باخرز، پژوهشگران حوزه اقتصاد و کشاورزی و نمایندگان پلتفرم چالش و شرکت پیشگامان برگزار شد.

چالش زعفران زعفران باخرز یکی از بخش های ابرچالش جهش صادرات است که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و بر بستر پلتفرم چالش در حال برگزاری است.

دبیر چالش زعفران باخرز در این نشست تکمیل زنجیره ارزش زعفران در شهرستان باخرز را از جمله اهداف برگزاری این چالش دانست و اظهار داشت: زعفران محصول استراتژیک این شهرستان است و ما با شناسایی شبکه مسائل زعفران به دنبال ارائه پاسخ های نوآورانه و فناورانه برای حل آن ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم نوآوری و فناوری کشور برای حل شبکه مسائل زعفران باخرز فعال می شود

سیستم نوآوری و فناوری کشور برای حل شبکه مسائل زعفران باخرز فعال می شود