مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-15اقتصادي

6000 هکتار از اراضی شالیزاری لنگرود آماده کشت مکانیزه است


فرماندار لنگرود، با اشاره به کمبود نیروی کار، ضرورت استفاده از ماشین آلات کشاورزی را یادآور شد: کشت مکانیزه در حدود 6000 هکتار از اراضی شهرستان پیش بینی می شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با اشاره به کمبود نیروی کار، ضرورت استفاده از ماشین آلات کشاورزی را یادآور شد: کشت مکانیزه در حدود 6000 هکتار از اراضی شهرستان پیش بینی می شود.

رحیم حیدری در حاشیه نخستین کشت مکانیزه برنج که در روستای حاجی ابراهیم ده شهرستان لنگرود انجام شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش مسئولان اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود و ارائه آموزش و امکانات زراعی، شاهد کشت مکانیزه برنج هاشمی توسط کشاورز اکبری در سطح 2000 مترمربع هستیم.

وی با اشاره به کمبود نیروی کار، ضرورت استفاده از ماشین آلات کشاورزی را یادآور شد و تصریح کرد: کشت مکانیزه علاوه بر بهبود کشت و بهبود برداشت، به کاهش هزینه های کشاورزی کمک می کند.

فرماندار لنگرود، با بیان اینکه 13 بانک نشا در شهرستان داریم، از تولید 250 هزار بسته نشا در این بانک ها خبر داد و گفت: برای کشت مکانیزه در هر هکتار به 220 تا 250 بسته نشا نیاز داریم.

حیدری، انجام کشت مکانیزه در حدود 6000 هکتار از اراضی شهرستان را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به کاهش منابع آبی در سال جاری، از کشاورزان می خواهیم به توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 هکتار از اراضی شالیزاری لنگرود آماده کشت مکانیزه است

6000 هکتار از اراضی شالیزاری لنگرود آماده کشت مکانیزه است