مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-15اقتصادي

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc


این روزها استفاده از کف پوش ها بیشتر دیده می شود و افراد ترجیح می دهند برای محیط های گوناگون از انواع مختلف کفپوش استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام گامان تزیین جاوید، کفپوش پی وی سی یکی از انواع کف پوش هایی به حساب می آید که امروزه مورد توجه قرار گرفته است و محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر انواع دارد.

اما این کفپوش چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه این کفپوش را برای شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتی را در رابطه با قیمت کفپوش pvc در اختیارتان قرار خواهیم داد.

کفپوش پی وی سی یا Polyvinyl chloride که به اختصار pvc شناخته می شود، از مواد پتروشیمی به دست آمده و باید متذکر شد این محصول از با ارزش ترین محصولات پتروشیمی به حساب می آید؛ چرا که ویژگی های بسیاری برای آن در نظر گرفته شده است.

ویژگی های در نظر گرفته شده برای کفپوش pvc اولین ویژگی که می توان به آن اشاره داشت، هزینه مناسب است.

اگر شما به دنبال یک کفپوش هستید که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشد، باید متذکر شد کفپوش پی وی سی بهترین انتخاب خواهد بود.

علاوه بر این موضوع، می توان به ویژگی های دیگری چون امکان نصب سریع و راحت، شرایط تمیز کردن مناسب، عایقی با کیفیت در برابر حرارت و صوت، مقاوم در برابر آسیب و سایش، کیفیت بالا و تنوع گوناگونی که دارد اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc

نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc