مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-15حوادث

دستگیری 3 آدم ربا در اراک


در عملیات کارآگاهان پلیس استان مرکزی 3 آدم ربا دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 رباینده نوجوان 12 ساله در شهر اراک خبر داد و گفت: فرد ربوده شده، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

سردار مفخمی با بیان اینکه آدم ربایان این نوجوان را از کشور افغانستان ربوده بودند گفت: چند روز قبل، یک تبعه افغان با ارائه برگه مرجوعه ای از مرجع قضایی، شکایتی از آدم ربایی فرزند 12 ساله اش را مطرح کرد.

او افزود: در تحقیقات انجام شده از فرد شاکی، مشخص شد که اسفندماه سال گذشته، افرادی ناشناس پسر بچه 12 ساله اش را در یکی از ایالت های افغانستان ربوده و به کشور ایران آورده اند و برای آزادی او مبلغ 5 میلیارد تومان درخواست کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با برآورد های انجام شده و احتمال حضور آدم ربایان در استان مرکزی، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او تصریح کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، آدم ربایان که از ورود پلیس به این موضوع مطلع شده بودند، بلافاصله پسربچه ربوده شده را آزاد کردند که با پیگیری پلیس، وی صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 آدم ربا در اراک

دستگیری 3 آدم ربا در اراک