مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-15ورزشي

لیگ دسته اول فوتسال کشور / شکست سنگین آیندگان هرمزگان در خانه


تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 5 بر 1 مغلوب سفیر گفتمان تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در چهارچوب هفته ششم از رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، آیندگان هرمزگان 5 بر 1 نتیجه را به میهمان خود سفیر گفتمان تهران واگذار کرد.

این شکست سنگین در شرایطی برای نماینده هرمزگان رقم خورد که در طول بازی نسبت به حریف خود برتری تاکتیکی بهتری داشتند، اما با این حال باز نتوانستند از موقعیت های متعدد ایجاد شده بهره کافی را ببرند.

با کسب این نتیجه آیندگان هرمزگان با 6 امتیاز در مکان پنجم گروه سوم قرار گرفت، این در حالیست که فاصله امتیازی تیم دوم و پنجم جدول تنها 2 امتیاز است.

نماینده فوتسال استان در گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، هفته آینده ( دوشنبه 30 فروردین ماه ) از ساعت 22 در سالن فجر بندرعباس میزبان ایرالکو اراک صدر جدولی است.

لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور 26 تیم در چهار گروه پیگیری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می کنند ضمن اینکه مرحله اول این رقابت ها 27 اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول فوتسال کشور / شکست سنگین آیندگان هرمزگان در خانه

لیگ دسته اول فوتسال کشور / شکست سنگین آیندگان هرمزگان در خانه