مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-15فرهنگي

ناگفته های کشاورز از کیارستمی/ به علی حاتمی گفتم «تختی» را نساز!


موزه سینمای ایران 26 فروردین همزمان با زادروز محمدعلی کشاورز بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند فقید را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما،موزه سینمای ایران امروز 26 فروردین همزمان با زادروز زنده یاد محمدعلی کشاورز بخش هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند فقید را منتشر کرده است.

محمدعلی کشاورز در ابتدای صحبت هایش با اشاره به دوران کودکی خود گفت: سال 1309 در جلفا به دنیا آمدم، پدرم کدخدای آنجا بود و زندگی ما از کشاورزی می گذشت.

زمانی که دیپلم گرفتم با خانواده به تهران آمدیم و من در دانشگاه رشته پزشکی امتحان دادم و قبول شدم و یادم می آید موقع کالبدشکافی متوجه شدم من برای این کار مناسب نیستم و از رشته پزشکی انصراف دادم.

در روزنامه اطلاعات هنرستان بازیگری اعلام کرده بود که هنرجو با مدرک دیپلم می پذیرد که من امتحان دادم و قبول شدم و وارد دنیای بازیگری شدم.

بازیگر بزرگ و کوچک معنا دارد اما نقش کوچک و بزرگ اهمیت ندارد.

از سوی دیگر یک بازیگر وقتی نقشی را نمی تواند بازی کند نباید مسئولیت آنرا بپذیرد وی درباره اهمیت نقش برای یک بازیگر ادامه داد: من معتقدم بازیگر بزرگ و کوچک معنا دارد اما نقش کوچک و بزرگ اهمیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های کشاورز از کیارستمی/ به علی حاتمی گفتم «تختی» را نساز!

ناگفته های کشاورز از کیارستمی/ به علی حاتمی گفتم «تختی» را نساز!