مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-15حوادث

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در بیرجند به دلیل احتکار و گرانفروشی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از پلمب سه واحد صنفی متخلف در شهرستان بیرجند به دلیل احتکار و گرانفروشی کالا خبر داد و گفت: سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از پلمب سه واحد صنفی متخلف در شهرستان بیرجند به دلیل احتکار و گرانفروشی کالا خبر داد و گفت: سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار لوازم خانگی و گرانفروشی اقلام خوراکی از چند واحد صنفی در شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبارهای کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از 2 واحد صنفی انواع لوازم خانگی احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همچنین در ادامه این عملیات یک واحد صنفی درخصوص گرانفروشی اقلام خوراکی پلمب شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: ماموران در این رابطه سه متهم را نیز دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در بیرجند به دلیل احتکار و گرانفروشی

پلمب 3 واحد صنفی متخلف در بیرجند به دلیل احتکار و گرانفروشی