مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-15فرهنگي

برای سالروز تولد محمد علی کشاورز / بازیگری ریاضت عارفانه است


بازیگری یک نوع ریاضت عارفانه است.

- محمد علی کشاورز معتقد بود : بازیگری یک نوع ریاضت عارفانه است.

موزه سینمای ایران امروز 26 فروردین همزمان با زادروز زنده یاد محمدعلی کشاورز بخشی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند پیشکسوت و نامدار را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی کشاورز در ابتدای صحبت هایش با اشاره به دوران کودکی خود گفت: سال 1309 در جلفا به دنیا آمدم، پدرم کدخدای آنجا بود و زندگی ما از کشاورزی می گذشت.

زمانیکه دیپلم گرفتم با خانواده به تهران آمدیم و من در دانشگاه رشته پزشکی امتحان دادم و قبول شدم و یادم می آید موقع کالبدشکافی متوجه شدم من برای این کار مناسب نیستم و از رشته پزشکی انصراف دادم.

در روزنامه اطلاعات هنرستان بازیگری اعلام کرده بود که هنرجو با مدرک دیپلم می پذیرد که من امتحان دادم و قبول شدم و وارد دنیای بازیگری شدم.

وی درباره اهمیت نقش برای یک بازیگر ادامه داد:من معتقدم بازیگر بزرگ و کوچک معنا دارد و نقش کوچک و بزرگ اهمیت ندارد و یک بازیگر وقتی نقشی را نمی تواند بازی کند نباید مسئولیت آنرا بپذیرد و باید میدان را برای بازیگر دیگری باز کند تا آن را ایفا کند.

کشاورز درباره ناصر تقوایی نیز گفت: تجزیه و تحلیلی که تقوایی درباره نقش می کرد حیرت انگیز و طنزی که در خود او وجود داشت برای من همیشه جالب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای سالروز تولد محمد علی کشاورز / بازیگری ریاضت عارفانه است

برای سالروز تولد محمد علی کشاورز / بازیگری ریاضت عارفانه است