مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-15اقتصادي

17 میلیارد متر مکعب گاز پارس جنوبی سال گذشته شیرین سازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد شفیع مؤذنی با تأکید بر اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین تولید کننده گاز در کشور سرآمد است، - مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که پارسال با تکیه بر توان داخلی، بیش از 17 میلیارد مترمکعب گاز در این مجموعه شیرین سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد شفیع مؤذنی با تأکید بر اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان بزرگترین تولید کننده گاز در کشور سرآمد است، گفت: در سال 99 همچنین بیش از 20 میلیون بشکه میعانات گازی نیز در فازهای 4 و 5 مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شد.

وی به تولید محصول اتان و پروپان این پالایشگاه در سال 99 نیز اشاره و تصریح کرد: در همین بازه زمانی، بیش از 770 هزار تن اتان و 600 هزار تن پروپان در این پالایشگاه تولید شده است.

کارنامه مثبت صنعت گاز در عبور از زمستان 99 مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی درباره اقدام ها و دستاوردهای مهم این پالایشگاه در سال 99 اظهار کرد: اقدام های اصلاحی انجام شده بر روی سیکل آمین ردیف های گازی سبب رفع مشکل افزایش افت فشار برج جذب ردیف های گازی شد و ضمن حذف توقفات متعدد ردیف های گازی در طول سال، تولید سال 99 را نسبت به تولید چند سال اخیر سه درصد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 میلیارد متر مکعب گاز پارس جنوبی سال گذشته شیرین سازی شد

17 میلیارد متر مکعب گاز پارس جنوبی سال گذشته شیرین سازی شد