مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-15اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

- مهدی یحیایی به خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان گفت: در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتیینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا می شود.

وی اظهار کرد: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک و توجه به رفاه هم وطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار هم زمان با سراسر کشور تا پایان ماه مبارک ادامه می یابد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این طرح، تشدید به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی موردنظر به ویژه شیرینی فروشی ها، تالارها و رستوران ها، سوپرمارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

یحیایی اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان ها و ناظران افتخاری به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در سمنان

اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در سمنان