مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-15سياسي

شناسایی فرصت های هنری و کشف هنرمندان بسیار ارزشمند است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه قرآن کریم بزرگترین هنر آفرینش است گفت: شناسایی فرصت های هنری و کشف هنرمندان بسیار ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار رییس و جمعی از مدیران و هنرمندان حوزه هنری استان قزوین، با قدردانی از کارهای هنری این نهاد انقلابی و هنرمندان استان، اظهار کرد: بزرگ ترین منشأ هنر در عالم، خدای متعال است و همه کارهای هنری به خداوند باز می گردد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم بزرگ ترین هنر آفرینش است، تصریح کرد: قرآن کتابی است که هر چه بیشتر عقل، منطق و فکر بشری بر روی آن متمرکز می شود، جلوه های زیبای آن را پیدا می کند و مفاهیم و تفسیر آن، پایان ناپذیر است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرمود قرآن را جز پاکان کسی درک نمی کند؛ هنر نیز همین گونه است و آن کسی که هنر را درک می کند، با صفای باطن و فطرت پاک به این درک می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند انسان را بر مبنای هنر خلق کرده است، بیان کرد: تمام وجود انسان با هنر منطبق شده است.

فطرت، روح، جسم، ساختار باطنی و ظاهری انسان با هنر همراه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی فرصت های هنری و کشف هنرمندان بسیار ارزشمند است

شناسایی فرصت های هنری و کشف هنرمندان بسیار ارزشمند است