مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-15سياسي

آستان قدس رضوی باید پیشگام در تحقق شعار سال باشد


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نام گذاری سال 1400 با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: آستان قدس باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد و با تلاشی جهادی تمام امکانات و توان خود را برای تحقق این فرمایش رهبری به کار گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به نام گذاری سال 1400 با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: آستان قدس باید در تحقق شعار سال پیشگام باشد و با تلاشی جهادی تمام امکانات و توان خود را برای تحقق این فرمایش رهبری به کار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در نشست مدیران بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی که در محل باغ اردوگاه خاتون مشهد برگزار شد، با اشاره به تأکیدات اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) نسبت به اهمیت و جایگاه رفیع کار و تلاش، اظهار کرد: اسلام کار و تلاش برای امرار معاش و تأمین نیاز خانواده را امری بسیار مقدس و عبادتی بزرگ برشمرده است.

وی فرهنگ کار و تلاش برای کسب روزی حلال را سیره زندگی اولیاء و بزرگان دین خواند و عنوان کرد: امروز کشور ما حقیقتا در یک جنگ سخت و شکننده اقتصادی قرار دارد که تولید میدان این جنگ و نقشه پیروزی در آن تحقق اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی باید پیشگام در تحقق شعار سال باشد

آستان قدس رضوی باید پیشگام در تحقق شعار سال باشد