مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-15سياسي

فعالیت 72 مرکز اطعام مهدوی همزمان با ماه رمضان در خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اجرای طرح اطعام مهدوی همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از اجرای طرح اطعام مهدوی همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از خراسان جنوبی، رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، شب گذشته 25 فروردین در حاشیه بازدید از آشپزخانه آغازکننده طرح اطعام مهدوی در بیرجند گفت: این طرح با هدف طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می شود.

سلم آبادی گفت: در ماه رمضان امسال 21 آشپرخانه به صورت متمرکز و 51 آشپزخانه از سوی مراکز نیکوکاری برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما حل احتیاجات نیازمندان با حفظ تکریم و شأن آنان است، افزود: در ماه رمضان تهیه 43هزار و 990 سبد غذایی و 500 هزار غذای گرم و افطاری ساده پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام این موارد براساس اقتضائات زمان و حفظ پروتکل های بهداشتی انجام می شود گفت: در مجموع 72 مرکز اطعام مهدوی در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود و کار امدادرسانی به محرومان را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 72 مرکز اطعام مهدوی همزمان با ماه رمضان در خراسان جنوبی

فعالیت 72 مرکز اطعام مهدوی همزمان با ماه رمضان در خراسان جنوبی