مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 04:102021-04-15اقتصادي

آیا میلیاردرهای فناوری، جهان را از بحران تغییرات آب وهوایی نجات می دهند؟


به نظر می رسد که تغییرات آب وهوایی برای میلیاردرهای فناوری مانند الون ماسک، جف بزوس و بیل گیتس در دستور کار قرار گرفته است اما در اینکه آیا آنان تلاش خود را در جای درست متمرکز کرده اند یا خیر، - ایسنا/خراسان رضوی به نظر می رسد که تغییرات آب وهوایی برای میلیاردرهای فناوری مانند الون ماسک، جف بزوس و بیل گیتس در دستور کار قرار گرفته است اما در اینکه آیا آنان تلاش خود را در جای درست متمرکز کرده اند یا خیر، جای سوال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان بی سی، به طور کلی، 3 میلیاردر فناوری که در ردیف پنج فرد ثروتمند جهان قرار دارند، تلاش می کنند فناوری های جدیدی تولید کنند که بتوانند انتشار دی اکسیدکربن جهان را کاهش دهند.

ماسک بیشتر تمرکز خود را در فناوری های جذب کربن قرار داده است، گیتس سرسختانه به انرژی هسته ای چسبیده و بزوس صندوق اعتباری برای زمین (Bezos Earth fund) ایجاد کرده است.

آنان بر این باورند که فناوری نقش مهمی در مقابله با تغییرات آب وهوایی دارد و تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که وقتی صحبت از فناوری در بحث آب وهوا می شود، مرزهای علم و فناوری را جابه جا کنند.

کریستین کرول، بنیانگذار و مدیرعامل موتور جستجوگر اکوسیا گفت: به جای فناوری و ابداع برای حل این مشکل باید بیشتر روی کاشت درخت تمرکز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا میلیاردرهای فناوری، جهان را از بحران تغییرات آب وهوایی نجات می دهند؟

آیا میلیاردرهای فناوری، جهان را از بحران تغییرات آب وهوایی نجات می دهند؟