مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-14حوادث

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان


فرمانده انتظامی استان از جانفشانی پلیس فداکار تاکستانی که برای نجات یک شهروند دچار سوختگی از ناحیه هر دو دست و پاها شده است، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین سردار  علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر  حریق یک خانه باغ در اراضی خرمدشت در شهرستان تاکستان بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و مشاهده حریق در یک خانه باغ  و بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازحاضران در خصوص حضور یکی از شهروندان در داخل حریق استوار یکم رسول مهرعلیان برای نجات وی وارد خانه باغ می شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: این مامور فداکار پس از ورود به داخل خانه باغ و بررسی تمام نقاط محل متوجه شد که خوشبختانه کسی در محل نیست اما در حین خروج با توجه به شدت آتش سوزی دچار آسیب و سوختگی از ناحیه  هر 2 دست و پاهایش شد.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: بلافاصله مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در بخش سوختگی تحت درمان قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از تلاش شجاعانه مامور پلیس و ، افزود: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را در سخت ترین شرایط نیز فدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان