مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 03:002021-04-14سياسي

تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری در شهرداری شیراز


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز خبر داد.

سعید نظری گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای مقابله با فساد در دور پنجم طرح های کم نظیری از جمله راه اندازی سامانه شفافیت طرح تعارض منافع و نیز شفافیت آرای اعضا را به تصویب رسانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، نظری ادامه داد: در همین راستا در جلسه علنی گذشته شورای شهر شیراز طرح سند راهبردی ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری شیراز که در مرکز پژوهش های شورا تدوین شده بود، به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز ارتقای سلامت اداری، افزایش شفافیت، ارتقای کنترل و نظارت شورای شهر بر فرآیندها و بسترهای مستعد فساد در شهرداری، افزایش رضایت و اعتماد عمومی به عملکرد سازمانی و نیز افزایش کنترل و نظارت عمومی بر عملکرد شهرداری شیراز را از اهداف این سند عنوان کرد.

نظری اضافه کرد: ارتقای شفافیت، کارآمدسازی سامانه ها، استانداردسازی فرآیندها، رقابتی کردن بهره گیری از فرصت ها، حمایت از مقابله کنندگان با فساد، کارآمدسازی رویه های برخورد با متخلفان، اصلاح زمینه های فسادزا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری در شهرداری شیراز

تصویب سند راهبردی ارتقای سلامت اداری در شهرداری شیراز