مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-14ورزشي

اخطار به پیمانکار پروژه استادیوم 5 هزار نفری پیشوا


فرماندار پیشوا به دلیل تأخیر در عملیات اجرایی پروژه استادیوم 5 هزار نفری شهرستان با تاکید بر تسریع تکمیل این پروژه به پیمانکار اخطار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر️، حسین عباسی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه استادیوم 5 هزار نفری که با حضور ابوالفضل نجفی معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری، جانشین فرمانده سپاه و رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: در این بازدید به دلیل تأخیر در عملیات اجرایی پروژه، اخطار جدی به پیمانکار و بر تکمیل هر چه سریع تر آن تاکید شد.

عباسی با اشاره به مطالبات مردم منطقه افزود: هیچ گونه تعلل و قصوری در اجرای پروژه پذیرفتنی نیست و باید در مدت زمان کوتاهی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی گفت: پروژه های عمرانی سطح شهرستان از جمله پروژه ورزشگاه به طور مرتب توسط معاونت عمرانی فرمانداری رصد و ارزیابی می شوند.

فرماندار پیشوا همچنین در خصوص دیدار با نایب قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان داشت: از زحمات همه کسانی که کمک کردند پرچم شهرستان پیشوا بار دیگر در کشور افراشته شود، به ویژه پدر و مادر این ورزشکار ارزشمند، تشکر و قدردانی می کنم.

عباسی افزود: شیوع کرونا مشکلاتی را برای عموم مردم از جمله قشر ورزشکار ایجاد و فرصت تمرین های گروهی و حضور در باشگاه ها را محدود کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به پیمانکار پروژه استادیوم 5 هزار نفری پیشوا

اخطار به پیمانکار پروژه استادیوم 5 هزار نفری پیشوا