مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-14سياسي

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ آزادی مهدی هاشمی صحت ندارد


اسماعیلی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: بخشی از اموال داخل را تحویل دادیم و تلاش های جدی می کنیم برای اموال و دارایی هایی که وی در خارج از کشور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در فرایند انتخابات گفت: قوه قضاییه در سه محور پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی، رسیدگی ویژه به جرایم و تخلفات و پاسخگویی به استعلامات و سوابق داوطلبان امر انتخابات وظیفه دارد.

اسماعیلی درباره اقدامات قوه قضاییه درباره پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تشریح کرد: در محور اول دقیقاً در هجدهم بهمن ماه 1399 یعنی قبل از آنکه فرآیند انتخابات آغاز شود، ریاست قوه قضاییه طی بخشنامه ای دستور تشکیل ستادهای پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را صادر کردند و متعاقب آن دستور در مرکز، ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخابات با مسئولیت دادستان کل کشور و دبیری معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تشکیل شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در همه استان ها و شهرهای انتخابیه در سال 99 این ستادها تشکیل شده و فرآیند برگزاری انتخابات را رصد می کنند و توصیه ها و تأکیدات اولیه در حوزه پیشگیری هم دارند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در بخش دیگر مأموریت که استعلام و پاسخگویی به استعلامات ناظر به سوابق انتخابات داوطلبان در انتخابات شوراها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ آزادی مهدی هاشمی صحت ندارد

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ آزادی مهدی هاشمی صحت ندارد