مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-14سياسي

ماه رمضان مسیر بازگشت انسان گم شده است


ماه رمضان ماه برگشت به سمت خداست و انسان بار دیگر دست در دست خدا می گذارد که بندگی را در سایه عشق و محبت تجربه کند.

- حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماه رمضان سرفصل دوباره ای برای بندگی خداست و زمانی برای تمرین بهتر عبودیت است.

وی افزود: خداوند در این ماه مبارک نگاه ویژه به انسان دارد، انسانی که غبار دوری از معبود زنگار غفلت را در قلب او گسترده و نیاز دارد دل را به نوای محبت معبود جلا دهد.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: در این ماه خدا خود به دنبال بنده های گمشده ای است که مسیر را گم کرده اند و در فراز و نشیب زندگی سر از بیراهه در آورده اند آنان باید برگردند تا بار دیگر تجربه ای از عشق و محبت الهی را تجربه کنند و دست رحمت الهی مسیر بازگشت را در ماه رمضان به آنان نشان می دهد.

این استاد حوزوی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم بیان کرد: در این ماه انسان ها مهمان سفره رحمت الهی هستند و خداوند با زبان و محبت انسان را بار دیگر به سوی خود می خواند و انسان بار دیگر دست در دست خدا می گذارد که بندگی را در سایه عشق و محبت تجربه کند.

وی در ادامه با اشاره به روایت التائب من الذنب حبیب الله گفت: کسی که بر می گردد دیگر از جمله دوستان خداست است و این دست نوازش کریمانه است که سایه خود در دل حبیب خود انداخته و او را خطاب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان مسیر بازگشت انسان گم شده است

ماه رمضان مسیر بازگشت انسان گم شده است