مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-14حوادث

کشف بیش از 24 کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک در راز و جرگلان


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان راز و جرگلان گفت: طی عملیات مشترک بیش از 24 کیلوگرم تریاک کشف شد.

- سرهنگ عبدالله صادقی اظهارکرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی و مرزبانی رازوجرگلان و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه حمل و جابجایی مواد مخدر در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی این افراد موفق شدند در یک عملیات مشترک پلیسی با پلیس مبارزه با موادمخدر استان طی دو عملیات جداگانه 2 نفر متهم را در این زمینه دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از محل اختفای یکی از متهمان 16 کیلو و 835 گرم و از متهم دیگر مقدار 7 کیلو و 645 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رازوجرگلان با بیان اینکه در این رابطه دو دستگاه خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد، تصریح کرد: متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسام شمالی، سرهنگ صادقی در پایان با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهد داد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 24 کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک در راز و جرگلان

کشف بیش از 24 کیلوگرم تریاک طی عملیات مشترک در راز و جرگلان