مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-14پزشكي

حذف تدریجی کاربرد دفترچه بیمه سلامت از ابتدای اردیبهشت ماه


از ابتدای اردیبهشت ماه، حذف تدریجی دفترچه های درمانی بیمه سلامت انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیده مریم حسینی، سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در حاشیه جلسه ای که در سازمان نظام پزشکی کشور در خصوص استقرار نسخه نویسی الکترونیک تشکیل شد گفت: اهم مباحث عنوان شده مبنی بر احراز هویت و اطلاع رسانی پزشکان غیر طرف قرارداد جهت نسخه نویسی الکترونیک موردبحث قرار گرفت.

به نحوی که این سامانه در تمامی مراکز درمانی استان، شامل مطب، داروخانه و مراکز پاراکلینیک مستقل و غیرمستقل مستقر شده است.

هم اکنون نیز حذف تدریجی دفترچه های درمانی و کاهش کاربرد آن در دستور کار قرار دارد و این سازمان از ابتدای اردیبهشت ماه اقدام به حذف تدریجی دفترچه های درمانی خواهد کرد.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران در مورد دسترسی مراکز درمانی به سامانه نسخه الکترونیک افزود: هم اکنون دسترسی به سامانه نسخه الکترونیک سازمان برای تمامی پزشکان طرف قرارداد بخش خصوصی، فراهم شده است و این پزشکان می توانند نسبت به تجویز الکترونیک اقدام کنند و به منظور ایجاد انگیزه جهت تجویز الکترونیک، مطالبات آن دسته از پزشکانی که اقدام به ثبت نسخه الکترونیک می کنند، ظرف مدت 10 روز از پایان ماه و به صورت 100 درصد پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تدریجی کاربرد دفترچه بیمه سلامت از ابتدای اردیبهشت ماه

حذف تدریجی کاربرد دفترچه بیمه سلامت از ابتدای اردیبهشت ماه