مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-14سياسي

تایید صلاحیت 95 درصد داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان


رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: صلاحیت 95 درصد داوطلبان حضور در انتخابات میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، - آشتیان و فراهان تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار کرد: 87 داوطلب برای حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان در زمان تعیین با ثبت نام حضور خود را اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد 8 نفر انصراف خود را اعلام کرده و از 79 نفر باقیمانده در بررسی صلاحیت ها در هیئت اجرایی 75 نفر تایید صلاحیت خود را دریافت کردند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان مرکزی، صلاحیت 4 نفر نیز برای حضور در این انتخابات در هیئت اجرایی احراز نشد اما صلاحیت 96 درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان مرکزی، تأیید شده است.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: 972 نفر داوطلب برای حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در استان مرکزی در مدت زمان مقرر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد 57 نفر انصراف خود را اعلام کرده و از 915 نفر باقیمانده در بررسی صلاحیت ها در هیئت های اجرایی 881 نفر تأیید صلاحیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 95 درصد داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان

تایید صلاحیت 95 درصد داوطلبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان