مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-14سياسي

روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روحانیون در ماه رمضان برنامه های عقیدتی در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش طلایه داران تبلیغ ویژه روحانیون شهرستان پارس آباد و اصلاندوز، با تبریک فرارسیدن ماه رمضان بر ضرورت بهره مندی از فرصت های تبلیغی این ماه تاکید کرد و گفت: علمای دینی به عنوان مرجع دینی مردم همواره باید خود را به سلاح علم و عمل مجهز کرده و با روش های نوین تبلیغی به ارائه آموزه های دینی در جامعه بپردازند.

وی مهم ترین خصوصیت روحانی موفق را تلاش برای ارتقای ذائقه علمی مردم عنوان کرد و افزود: روحانیون بایستی با مطالعه دقیق، جدی و عالمانه مخاطبان را برهانی، یقینی و متفقه در اندیشه دینی تربیت کنند چون این امر باعث تغییر صحیح، ارتقا و تقویت ذائقه علمی مردم خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، استفاده از منابع معتبر در جلسات تبلیغی را بن مایه اصلی در تبلیغ دین عنوان کرد و گفت: سوق دادن مردم از شک به یقین، با بهره مندی از منابع معتبر از جمله کتب بحارالانوار، اصول کافی و نهج البلاغه به عنوان مراجع اصیل در تأمین محتوای دینی میسر می شود که روحانیون و صاحبان فکر و اندیشه همواره باید از این مراجع در بیان تعالیم دینی استفاده کنند و تنها به فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند

روحانیون در ارتقای سطح اندیشه و تحلیل دینی مردم تلاش کنند