مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-14پزشكي

1300 تخت در نقاهتگاه های استان زنجان وجود دارد


استاندار زنجان از وجود یک هزار و 300 تخت در نقاهتگاه های استان زنجان خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم و نیازی به نقاهتگاه ها نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان به 50 درصد رسیده و این اصلاً خوب نیست.

وی از سه برابر شدن بیماران سرپایی، 6 برابر شدن بیماران بستری و چهار برابر شدن انجام تست در استان خبر داد و اظهار کرد: تست میدانی در شهرستان های قرمز تداوم دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هرگونه دور همی و تجمع ممنوع است، گفت: مردم محدودیت های تردد را رعایت کنند تا این بیماری شوم رخت خود را ببندد.

حقیقی با بیان اینکه محدودیت های تردد در شهرستان های قرمز ادامه دارد و با قوت انجام می شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی در این زمینه بسیار جدی باشد.

وی از وجود یک هزار و 300 تخت در نقاهت گاه های استان زنجان خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم و نیازی به نقاهتگاه ها نباشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان به بیش از 95 درصد باید برسد، یاد آورشد: در تحقق این مهم معلمان در شبکه شاد می توانند دانش آموزان را آموزش بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 تخت در نقاهتگاه های استان زنجان وجود دارد

1300 تخت در نقاهتگاه های استان زنجان وجود دارد