مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-14بين الملل

حمایت اغلب آمریکایی ها از قوانین سختگیرانه تر مالکیت سلاح


در پی تشدید خشونت های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا و بالا گرفتن جنجال ها درباره اعمال محدودیت هایی بر مالکیت سلاح، نتایج یک نظرسنجی نشان داده از هر سه آمریکایی دو نفر از قوانین سختگیرانه تر در این خصوص حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در هفته های اخیر و در حالی که با تشدید خشونت های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا جنجال ها درباره آزاد بودن حمل سلاح در این کشور به شدت افزایش یافته، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد از هر سه آمریکایی دو نفر از محدودیت های بیشتر بر مالکیت سلاح حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، شصت و چهار درصد رای دهندگان ثبت نام شده آمریکایی در نظرسنجی نشریه پالتیکو و موسسه مورنینگ کانسالت که امروز (چهارشنبه) منتشر شد از قوانین سختگیرانه تر بر کنترل اسلحه در ایالات متحده حمایت کردند، در مقابل تنها 28 درصد گفتند با سختگیرانه تر شدن قانون مخالف هستند.

  نتایج نشان داد بررسی سابقه افراد و همچنین ممانعت از مالیکت اسلحه از سوی افرادی که دارای اختلالات روانی هستند، پرطرفدارترین محدودیت ها در ارتباط با مالکیت اسلحه بودند که طبق این نظرسنجی، 83 درصد شرکت کنندگان از آن ها حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اغلب آمریکایی ها از قوانین سختگیرانه تر مالکیت سلاح

حمایت اغلب آمریکایی ها از قوانین سختگیرانه تر مالکیت سلاح