مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-14اجتماعي

جمع آوری متکدیان تهران در هزارتوی کاغذبازی


یک روانشناس، آسیب شناس و رفتارشناس اجتماعی گفت: هریک از دستگاه های متولی در گیر و دار هزارتوی کاغذبازی های روزمره خود جمع آوری متکدیان را به بن بست کشانده اند.

- یک روانشناس، آسیب شناس و رفتارشناس اجتماعی گفت: جمع آوری متکدیان از سطح شهر با وجود گذشت سال ها، هنوز هم به سرانجام نرسیده است و هر یک از دستگاه های متولی، هنگام عمل به وظایف شان، درگیر و دار هزارتوی کاغذبازی های روزمره خود، این حکایت ادامه دار را به بن بست کشانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، دکتر مجید ابهری افزود: در این میان، هنوز هم متکدیان زیادی در خیابان ها و اماکن عمومی شهر، پیش چشم شهروندان و مسئولان به تکدیگری مشغولند و چهره شهر را مخدوش کرده اند؛ در اشکال مختلف و با توسل به شیوه های گوناگون راه را بر مردم می بندند و با نگاه های ملتمسانه به دنبال جلب حس ترحم هستند.

وی ادامه داد: داستان پرتکرار متکدیان پایتخت در کلاف سردرگم کاغذبازی ها و شانه خالی کردن های متولیانش گم شده است و هیچ یک از سازمان های مربوط به درستی به وظیفه خود عمل نکرده اند.

این روانشناس، آسیب شناس و رفتارشناس اجتماعی با بیان اینکه گدایی زنان و کودکان از زشت ترین و آزار دهنده ترین اشکال تکدی گری است، گفت: گاهی دختران جوان که ازدواج نکرده اند، کودکان شیرخوار در آغوش می گیرند و به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری متکدیان تهران در هزارتوی کاغذبازی

جمع آوری متکدیان تهران در هزارتوی کاغذبازی