مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-14اقتصادي

تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است


مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با تاکید بر اینکه پروژه نورد گرم 2 فولاد مبارکه مشکل تامین مواد اولیه بسیاری از صنایع را حل خواهد کرد، گفت: - ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با تاکید بر اینکه پروژه نورد گرم 2 فولاد مبارکه مشکل تامین مواد اولیه بسیاری از صنایع را حل خواهد کرد، گفت: تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه است.

سیف اله امیری در خصوص نقش شرکت فولاد مبارکه در توسعه صنعت فولاد کشور، اظهار کرد: فولادمبارکه یک شرکت فولادی بسیار عظیم و تولیدکننده ورق برای تمام مصارف کشور است که میزان تولید، مصرف و صادرات آن نیز کاملا مشخص است.

وی افزود: اگر در شرایط فعلی شرکت فولاد مبارکه نباشد، تمام واحدهای ما تعطیل خواهند شد، در واقع این شرکت یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های فولادی کشور بوده و چشم و چراغ این ملت است.

وی درباره نقش شرکت فولاد مبارکه در طرح های توسعه ای فولاد کشور، گفت: نقش شرکت فولاد مبارکه در رسیدن به اهداف تعریف شده برای صنعت فولاد کشور در افق 1404 مثبت بوده و این شرکت اهداف خود در طرح های توسعه ای را محقق کرده است، به ویژه با پروژه جدید این شرکت یعنی واحد نورد گرم 2 که برنامه ریزی و تلاش برای راه اندازی آن انجام داده، می تواند بخش عمده ای از مشکلات کشور را برای تامین مواد اولیه و انواع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است

تلاش وزارت صمت راه اندازی هرچه سریعتر پروژه نورد گرم 2 است