مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-14سياسي

اجمالی/تملک ساختمان دانشسرا توسط شهرداری رشت


در جلسه شورای شهر رشت از تملک ساختمان تاریخی دانشسرا به مبلغ پنج میلیارد تومان خبر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک صد و نود و چهارمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا اظهار کرد: امیدواریم از این فرصت به دست آمده توشه ای برای آخرتمان فراهم کنیم.

احمد رمضانپور با بیان اینکه ماه رمضان ماه نزول قرآن است، افزود: تمام ارزش های والای انسانی در قرآن کریم نهفته است و احکامش می تواند انسان ها را در مسیر صحیح هدایت کند.

وی به پیش رو بودن روز جهانی هموفیلی اشاره کرد و گفت: با افتتاح درمانگاه هموفیلی باقیات و صالحاتی برای تمامی افرادی که به نحوی در این امر خداپسندانه دخیل بودند مهیا شد.

سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی رشت عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه سرعت بخشیدن به طرح ها و پروژه های عمرانی از سوی شهردار و مجموعه مدیران عمرانی رشت مورد انتظار است، اظهار کرد: اعتبار خوبی در سفر یکی از مدیران کشوری به منظور احیای تالاب عینک رشت اختصاص پیداکرده است و این اعتبار باید در 6 ماهه نخست سال استفاده شود و در صورت عدم توجه به این موضوع، اعتبار اختصاص یافته برگشت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/تملک ساختمان دانشسرا توسط شهرداری رشت

اجمالی/تملک ساختمان دانشسرا توسط شهرداری رشت