مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-14سياسي

تصمیمات ستاد کرونا سلیقه ای است


عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اذعان به خطای علمی واضح در تصمیم گیری های کلان ستاد کرونا گفت: این تصمیم گیری ها بیشتر حالت شخصی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقبل از شروع به کار مجلس یازدهم شیوع پیدا کرده بود گفت: ورود مجلس از همان ابتدا با نظارت میدانی همراه شد بطوریکه از همه مراکز واکسن سازی که در حال هستند بازدید کردیم و متوجه مشکلات این مراکز هستیم.

وی افزود: زمانی که دولت هزار میلیارد تومان برای خرید واکسن خارجی کنار گذاشته بود اما فقط 70 میلیارد تومان برای ساخت واکسن داخلی داشت ما در کمیسیون فریاد می زدیم که برای مانع زدایی و حمایت از تولید داخل نیازمند سرمایه گذاری بیشتری هستیم.

عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: با وجود مقاومت عده ای در دولت اما خوشبختانه رقم خوبی را برای تولید واکسن داخلی کنار گذاشتیم و هم اکنون شاهد جهش بزرگ تکنولوژیک در حوزه تولید واکسن هستیم و از اواخر خردادماه نیز شاهد حضور واقعی واکسن داخلی در جامعه خواهیم بود.

محمدبیگی تصریح کرد: اگر دولت از همان ابتدای شیوع کرونا تولید داخل را جدی می گرفت ما می توانستیم در یک بازه زمانی پنج ماه زودتر به واکسن دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه ما هم در حوزه تولید واکسن و هم خرید واکسن از پنج کشور دنیا اقدام کردیم گفت: اینکه چشم امیدمان فقط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات ستاد کرونا سلیقه ای است

تصمیمات ستاد کرونا سلیقه ای است