مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-14سياسي

تلاش احمدی نژاد برای حاشیه سازی در آستانه انتخابات


آنچه که احمدی نژاد در پی آن است، حاشیه سازی و هزینه تراشی برای نظام در آستانه انتخابات است و اینکه وی افشای برخی حرف های مگو را به آستانه انتخابات معطوف می کند، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی دختر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس دولت سازندگی، شب گذشته در یکی از شبکه های اجتماعی خبر داد که محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق از وی برای پذیرش معاون اولی خود دعوت کرده است که البته دفتر احمدی نژاد بلافاصله این ادعا را تکذیب کرد.

غیر از اظهارات اخیر دختر رییس دولت پنجم و ششم، مواضع اخیر یار پیشین احمدی نژاد علیه وی نیز یکی از جالب ترین مواضع این روزهای فضای سیاسی کشور شده است.

عبدالرضا داوری در این اظهارات به ماهیت فرقه گون جریان احمدی نژاد اشاره کرده و افشاگری های متعددی را علیه احمدی نژاد رقم زده است.

    داوری که بازوی رسانه ای تیم احمدی نژاد بود، از ساحت قدسی ای که اطرافیان او برایش نظام جمهوری اسلامی فروخواهد پاشید و شاهد هستیم که اخیرا او در جمع گروهی از مردم کرمان گفت: این اشتباه بزرگی است که فکر کرده اید که می توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید.

این فنر به زودی درخواهد رفت.

    وی در ادامه می گوید: من هم به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی ترسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش احمدی نژاد برای حاشیه سازی در آستانه انتخابات

تلاش احمدی نژاد برای حاشیه سازی در آستانه انتخابات