مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-14اجتماعي

پیش بینی جوی نسبتاً پایدار برای پایان هفته قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز چهارشنبه 25 فروردین پدیده قالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی خواهد بود و رگبار و رعد و برق پراکنده را برای نیمه شرقی استان پیش بینی می کنیم؛ - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز چهارشنبه 25 فروردین پدیده قالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی خواهد بود و رگبار و رعد و برق پراکنده را برای نیمه شرقی استان پیش بینی می کنیم؛ جمعه 27 فروردین و شنبه 28 فروردین نیز وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود.

ندا مشاطان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی برای امروز چهارشنبه 25 فروردین و فردا پنج شنبه 26 فروردین گذر متناوب امواج کم دامنه را از منطقه داریم که سبب افزایش ابر می شود.

وی ادامه داد: برای امروز چهارشنبه 25 فروردین پدیده قالب در استان وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی است و برای پاره ای از مناطق به ویژه نیمه شرقی رگبار و رعد و برق پراکنده را پیش بینی می کنیم؛ جمعه 27 فروردین و شنبه 28 فروردین نیز وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته آوج با پنج و رازمیان با 30 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین هشت و 26 درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جوی نسبتاً پایدار برای پایان هفته قزوین

پیش بینی جوی نسبتاً پایدار برای پایان هفته قزوین