مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-14فرهنگي

پخش «ایران» از شبکه یک در ایام ماه مبارک رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مسابقه تلویزیونی ایران به کارگردانی سعید رضایت و اجرای سعید شیخ زاده با آغاز ماه رمضان و با حال و هوای این ایام در روز های جمعه تا چهارشنبه ساعت 16: - مسابقه ایران در ماه مبارک رمضان از جمعه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه اول سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مسابقه تلویزیونی ایران به کارگردانی سعید رضایت و اجرای سعید شیخ زاده با آغاز ماه رمضان و با حال و هوای این ایام در روز های جمعه تا چهارشنبه ساعت 16:45 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

هاشم رضایت تهیه کننده این مسابقه در همین زمینه اعلام کرد: تا قبل از شیوع موج چهارم کرونا ضبط تمامی قسمت های مربوط به ماه مبارک رمضان بدون حضور تماشاگران و با عوامل کاملا محدود انجام شد.

در حال حاضر نیز با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه پروژه ها تصمیم گرفتیم ضبط برنامه را به احترام عزیزان زحمتکش کادر درمان و برای حفظ سلامتی عوامل و جلوگیری از شیوع این بیماری تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازیم.

البته اپلیکیشن برنامه همچنان در دسترس خواهد بود و علاقه مندانی که متقاضی حضور در مسابقه هستند می توانند ضمن مطالعه سوال ها، گروه خود را برای شرکت در مسابقه آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «ایران» از شبکه یک در ایام ماه مبارک رمضان

پخش «ایران» از شبکه یک در ایام ماه مبارک رمضان