مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14بين الملل

شرکت نفت یمن خبر ورود کشتی های نفتی به بندر الحدیده را تکذیب کرد


علی رغم اعلام دولت مستعفی یمن درباره اجازه به چند کشتی نفتی برای ورود به بندر الحدیده در غرب یمن، وزارت نفت صنعاء ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد که کشتی ها همچنان تحت توقیف ائتلاف سعودی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت نفت ، شرکت نفت یمن اعلام کرد که نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی همچنان 10 کشتی نفتی از جمله یک کشتی حامل گاز مایع را تحت توقیف خود دارند.

براساس این گزارش، شرکت نفت یمن در بیانیه خود اعلام کرده است که ائتلاف متجاوز سعودی نُه کشتی با محموله های بنزین و گازوییل به وزن 246,855 تن را همچنان از چهار ماه پیش تاکنون تحت توقیف خود دارد علی رغم آنکه هیأت اعزامی تأییدکننده و بازرسی سازمان ملل در جیبوتی (UNVIM) این کشتی ها را مورد بازرسی قرار داده است و آن ها از سازمان ملل مجوز ورود به بندر الحدیده را دریافت کرده اند.

در ادامه بیانیه یادشده تأکید شده است که توقیف کشتی ها با مفاد توافق بین المللی حقوق بشر، قوانین حقوق بشر بین المللی، قانون درگیری مسلحانه و تمام قوانین و پروتکل ها تعارض دارد و این اقدام اصل و اهداف توافق سوئد را که به منظور برطرف کردن نیازهای مردم یمن بر لزوم تسهیل ورود مواد اساسی و کمک های انسانی به بندر الحدیده تأکید دارد، نادیده می انگارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نفت یمن خبر ورود کشتی های نفتی به بندر الحدیده را تکذیب کرد

شرکت نفت یمن خبر ورود کشتی های نفتی به بندر الحدیده را تکذیب کرد