مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-14اقتصادي

ممنوعیت قطعه بندی مرغ برای شرکت های مجوزدار برداشته شد


معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از رفع ممنوعیت قطعه بندی مرغ برای شرکت های دارای مجوز که کار اصلی آنها قطعه بندی مرغ است، خبر داد.

- معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از رفع ممنوعیت قطعه بندی مرغ برای شرکت های دارای مجوز که کار اصلی آنها قطعه بندی مرغ است، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چندی پیش براساس بند 2 مصوبات نخستین جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور، سال 1399 نیز سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار این اقدام را ممنوع کردند تا جلوی گرانفروشی در بازار مرغ گرفته شود و بازار به ثبات برسد.

اگرچه همچنان ممنوعیت قطعه بندی کردن مرغ برای واحدهای صنفی در سطح شهر برقرار است اما روز گذشته امید گیلانپور - معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ اعلام کرد براساس یکی از مصوبات جلسه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور قرار براین شده به شرکت های دارای مجوز که کار اصلی آنها قطعه بندی مرغ است اجازه قطعه بندی داده شود و مقرر شد مرغ آماده مصرف با قیمت های مصوب در اختیار این شرکت ها قرار گیرد تا نگرانی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود نداشته باشند و در این خصوص سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده نیز قیمت های پیشنهادی خود را ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت قطعه بندی مرغ برای شرکت های مجوزدار برداشته شد

ممنوعیت قطعه بندی مرغ برای شرکت های مجوزدار برداشته شد